search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

سمند | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات سمند با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 113 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس Amir
amir.91 Amir
23 ساعت پیش

یعنی به شدت صدا دارد و مصرفش خیلی بالا ست

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس Khalili
rasul Khalili
3 ماه پیش

ازشهرری تاباقرشهر رفت وبرگشت یک خط بنزین سوزوند.به نظرتون عادیه؟

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس Khalili
rasul Khalili
3 ماه پیش

مثل اژدها بنزین مصرف میکنه.ماشین۲ماهه تحویل گرفتم

3 dislike icon
ذخیره copy
بپوشی دیگه از توش بیرون نمیای

چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس فاطمه منیخی
omifa فاطمه منیخی
6 ماه پیش

خیلی خیلی صدای موتورش بالاس
خیلی زود از دنده یک باید برسونیش به 5 وگرنه صداش کم نمیشه
فن خنک کننده حتی تو هوای خنک مرتب روشن میمونه بعد از ایستادن.

30 dislike icon
ذخیره copy
عکس reza
reza1865255 reza
6 ماه پیش

موتور سورن xu7p واشر میزنه؟ حتی در استفاده شخصی ؟لطفا مصرف کننده راهنمایی کند؟

26 dislike icon
ذخیره copy
عکس Kamal
salehi1367 Kamal
6 ماه پیش

سلام وقت بخیر دوستان من یه سورن پلاس xu7p گرفتم وقتی به ماشین گاز میدی وشتاب میگیره بوی دوده ماشین میاد داخل کابین که سر درد میگیری کار کرد ماشین ۳۰۰۰ تا هست لطفا کسی این مورد داشت راهنمایی کنه ممنون میشم

20 dislike icon
ذخیره copy
عکس حاتمی
hatami حاتمی
6 ماه پیش

سلام به نظرتون سورن xu7p برای زیر پا خوبه یا پارس؟

2 dislike icon
ذخیره copy
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس مهیار
mahyarrrrr مهیار
6 ماه پیش

سلام مصرف سوخت من تو جاده با متوسط سرعت ۱۱۰ کیلومتر ۶ لیتر و داخل شهر و اتوبان و کلن ترکیبی ۸لیتر است

2 dislike icon
ذخیره copy
عکس Ali
ali.12 Ali
6 ماه پیش

لطفاااا بگید ۲۰۷ tu5 رو بفروشم سورن xu7p بخرم یا نه؟؟؟؟؟؟

17 dislike icon
ذخیره copy
عکس مهدی
msh0855 مهدی
4 ماه پیش

سلام بنظرتون امکان داره سورن پلاس xu7p تحویل اردیبهشت 1405 را قبل از عید تحویل بدهند؟

2 dislike icon
ذخیره copy
عکس سلطان
xu7p سلطان
4 ماه پیش

سلام دوستان من یه سورن پلاس XU7P به اسمم در اومده حالا دو دل هستم که برش دارم یا نه فقط بخاطر مسئله واشر زدن که خیلی ها میگن البته یکی از دوستانم هم پارس XU7P داره مدل 1402 تا الان واشر نزده و پیمایشش هم زیاد بود حالا نظر شما چیه برش دارم یا ماشین کم خرج مثل سهند s یا ساینا بر دارم

2 dislike icon
ذخیره copy
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس Hameed
jupiter Hameed
4 ماه پیش

سلام من ۵ ماه سمند سورن xu7p تحویل گرفتم سپر و کاپوت جلو رنگ پریدگی شده یعنی افتتضاحه کیفیت رنگش

11 dislike icon
ذخیره copy
عکس Reza
rezami30 Reza
5 ماه پیش

سلام، کسی می دونه چرا کلیدهای روی فرمان و کلا داخل اتاق روشنایی یا چراغ کلید رو ندارن؟ یه چیزیش خرابه یا باید فعال بشه؟

9 dislike icon
ذخیره copy
عکس عادل
adelzr عادل
5 ماه پیش

درود سورن پلاس xu7p گرفتم ولی نشانگر دنده دیگه کار نمیکنه و دور موتور هم کم و زیاد میشه... بین۱ و ۱/۱ بازی می‌کنه و اینکه چرا وقت حرکت مثل سمند معمولی قفل خودکار درب هاانجام نمیشه

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس امیرحسین
amirhossein1390 امیرحسین
5 ماه پیش

سلام من سورن پلاس xu7p تحویل گرفتم ۴۵ تا هم راه رفتم
در هنگام تعویض دنده میترسم پر گاز برانم واشر بزنه یا ... راهنمایی کنید ممنون 
یا با خیال راحت برانم؟

3 dislike icon
ذخیره copy
منفی 18 درجه وسط کویر

دوستم خریده بود و امتحانشو پس داده بود
من با اطمینان کامل از کاراییش خریدم
3 تا کابل داره که به فندکی و باتری و برق شهری وصل میشه
با پنل خورشیدی هم کار میکنه
تو هم رده های خودش فوق العاده خوش قیمته
راحت توی صندوق عقب جا میشه، تو یک کلام عالی هستش.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس Hamed
hamed132 Hamed
5 ماه پیش

سلام دوستان سورن پلاس موتور xu7pخریدم و فعلا 1000تا بیشتر کار نکرده مشکل تو جا رفتن دنده 1و 2دارم بعد از گرم شدن تقریبا بهتر میشه آیا میدونین دلیل چیه یا شما این مشکل رو دارین ممنون میشم راهنمایی کنین

4 dislike icon
ذخیره copy
عکس سمیه
somayeh1234 سمیه
6 ماه پیش

سلام دوستان سورن پلاس موتورجدید تازه تحویل گرفتم ۲۰۰ تا باهاش رفتم چراغ هشدار شارژ باتری روشن شده برای چیه کسی میدونه راهنمایی کنه؟

8 dislike icon
ذخیره copy
عکس Mobin
miran Mobin
6 ماه پیش

سلام سورن دوگانه سور با کد کلاس 55514 دریچه سیمی یا برقی؟

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس مصطفی
mjavad.mna مصطفی
6 ماه پیش

سلام سورن مدل۱۴۰۴ با کارکرد۱۰۰۰کیلومتر دارم.. با مشکل نشتی روغن به نمایندگی مراجعه کردم...کاسه نمد میل سوپاپ و واشر قالپاق عوض کردن...اما مشکل نشتی حل نشد... دوباره بردم نمایندگی حالا میگن نشتی از واشر سرسیلندر است...و باید واشر عوض کنید...لطفا راهنمایی کنید!؟

17 dislike icon
ذخیره copy
عکس علی
ali9111 علی
6 ماه پیش

سلام ماشین رو تازه از نمایندگی آوردم،،ولی امروز متوجه شدم،،از داخل قفل درها رو میزنم،،بجای اینکه درها قفل بمونه،،دستگیره رو میکشم درها باز میشه کسی می دونه مشکلش چی هستش

2 dislike icon
ذخیره copy
عکس صادق
sadghtfar صادق
6 ماه پیش

سلام. من سورن پلاس ۱۴٠۲ دارم. این ماشین واقعا منو اذیت کرده. تاخیر شدید دریچه گازش که حتی با ریمپ هم چشم گیره و اذیت میکنه. ترمز هاشم بسیار ضعیفه. کابین و اتاق به صدا در اومده بخصوص درها. چند مورد خرابی سنسور داشت که عوض کردم. موتور صدا میداد که نمایندگی سر سیلندرش رو عوض کرد ولی هنوز صدا میده. هندلینگ بسیار ضعیف که پشت ماشین سر پیچ درمیره؛ نمی دونم شاید این مشکل به خاطر لاستیکاش بوده. گیربکسش تقه میداد که سیم کلاچ، لوازم دشلی عوض کردم افاده نکرد. کلاچش شلاغیه که تو نیم کلاچ و تعویض دنده اذیت میکنه. در کل سرطان خالص است که میخوام بفروشم

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس Yassin
yassin Yassin
6 ماه پیش

سلام وقت بخیر من به تازگی سورن پلاس xu7p با ۳۵۰۰ کیلومتر کارکرد خریدم و هنوز گارانتی اول نبردم، ولی مصرف سوختش چرا اینقدر بالاست؟؟

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس Ali
ali.12 Ali
6 ماه پیش

سورن xu7p یا پارس xu7p

دوستان من یه ۲۰۷ tu5 دارم میخوام بفروشم ولی نمیدونم سورن xu7p بگیرم یا پارس xu7p؟

5 dislike icon
ذخیره copy
عکس حمید
hamidsf حمید
6 ماه پیش

من گرفتم حدود 1000 هزار تا باهاش رفتم ماشین چراغ چک زد ریپ میخورد
بردم نمایندگی گفت مال شمع عوض کردم یه مدت خوب بود الان دوباره ریپ میخوره چراغ چک روشنه
بردمش نمایندگی گفت سوزن انژکتورت سوخته
فعلا قطعه سفارش دادم از ماشین راضیم بد نیست ولی خیلی اذیت کرد تو این مدت
تا حالا هر ماشینی داشتم دیگه اونم صفر اینقدر نمیکرد یا به همین زودی خراب نمیشه
بعد بنظرتون برای چیه بعد از این که درستش کردم بنظرتون چیاش چک کنم یا عوض کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید؟

4 dislike icon
ذخیره copy
عکس مصطفی
guhftdgji مصطفی
6 ماه پیش

سلام
سورن پلاس xu7p ی ماهه تحویل گرفتم
۱۰۰۰ تا راه رفتم باهاش...
متاسفانه متوجه شدم زیر موتور سمت شاگرد روغن چکه میکنه... باید ببرم نمایندگی.

5 dislike icon
ذخیره copy
عکس سهیل
so1369 سهیل
7 ماه پیش

سلام من سورن پلاس xu7p ثبت نام کردم
میخواستم بدونم کدوم سایت ها دریچه گاز رو سیمی میزنن؟
کسی میدونه تحویلی های بهمن ماه فاکتور شدن یا نه؟

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس علی
alihdcjmd علی
7 ماه پیش

سلام دوستان به نظرتون ارزش داره پارس xup مدل 401 با کارکرد 23 تا رو بفروشم سورن پلاس ef7 بخرم؟
فقط یه نکته مهم برام اینه که وقتی یه زمانی خواستم بفروشم بازار سورن چطوره؟
یا مثلا خرج میزاره رو دست ادم؟

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس zabihi
zabihi71 zabihi
7 ماه پیش

ترمز نگرفتن گاهی اوقات

سلام دو هفته سورن پلاس xu7p خریدم صفر 
گاهی ترمز رو تا ته میگیری نمیگیره خیلی خطرناکه
کسی تجربه داره چیکار باید کرد؟ علت چیه؟
لطفا راهنمایی کنید اگر علتشو میدونید
این مشکل تو ef7p هم هست؟

9 dislike icon
ذخیره copy
عکس فاطمه
fatom فاطمه
7 ماه پیش

سلام بنظر شما حواله سورن پلاس xu7p رو بفروشم بعد ها برام دردسر نمیشه؟
و این اینکه ماشین برای خانواده خوب هست یا میتونم با این قیمت یه ماشین دسته دوم مثل پارس بگیرم؟
و کی انتخاب میکنی دریچه گاز سیمی یا برقی باشه؟

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس hadi
hadi62 hadi
7 ماه پیش

سلام روز بخیر
سورن پلاس xu7p صفر دارم تا الان هزار تا کار کرده فقط یکی دو تا مورد داره گفتم سوال کنم
یکی اینکه این چه سیستمی تو ترمز هست که وقتی ترمز میگیری و توی دست انداز میافتی یا روی سرعت گیر میری صدا میده؟
بعد پشت آمپر یه گزینه داره به اسم rear سه تا مربع کنارشه برای چی هست؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنین.

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس رسول
rasoul1372 رسول
7 ماه پیش

سلام حواله سمند سورن پلاس XU7P دارم از کجا بفهمم دریچه گاز سیمی یا برقی؟

2 dislike icon
ذخیره copy
عکس هادی hadiهادی
hadi192837 هادی hadiهادی
7 ماه پیش

سلام من طرح فرسوده فروش فوق العاده سورن پلاس برنده شدم و واریزی اول رو انجام دادم و خودرو فرسوده هم تحویل دادم
چند وقت طول می کشه پیامک واریز وجه مرحله دوم و دعوتنامه ارسال کنن؟
لطفا راهنمایی کنید.

3 dislike icon
ذخیره copy
عکس علی
ale علی
7 ماه پیش

سلام شب همتون خوش
ما به تازگی سمند اف سون مدل 91 خریدیم و الان فهمیدیم یه سال دیگه تاریخ مخزنش تموم میشه
همه میگن 30 میلیون میگیرن و چون کارخونس نمیتونیم بازش کنیم و تا الان ماشین دوگانه نداشتیم
صندقو گرفته به نظرم
الان میخوایم بفروشیم کوییک 403 یا ام وی ام 315 اکسلنت نیو بگیریم
شما جای ما بودید کدومو انتخاب می‌کردید ممنون میشم راهنمایی کنید.

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس حسین
hosseinzk حسین
7 ماه پیش

سلام وقت همگی بخیر
سمند ای اف سون دارم (بنزین)، بعضی اوقات در حالت خلاص یا پای روی کلاج رفتار ماشین درست نیست
به گونه ای که یا دور موتور خیلی میاد پایین (توی محدوده 500 تا 700 قرار میگیره)، یا میره بالا (روی محدوده 3000 تا 4000)
و بعضی اوقات هم روی دور موتورهای بین این بازه ها گیر میکنه که باز هم طبیعی نیستش.
چندین مکانیک بردم و میگن مشکل از استپر موتوره، دوبار تاحالا تعویض کردم، بار اول از خود نمایندگی ایرانخودری گرفتم و پیکانی بود استپر درست نشد، و بار دوم مختص ای اف سون بود و باز هم درست نشد مشکل
ممنون میشم راهنمایی کنید.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس keivan
keivan keivan
7 ماه پیش

سلام ماشین من دیروز قفل مرکزیش از کار افتاد
بعد چند ساعت رانندگی چراغ های جلو و بعد نشانگر های روی مانیتور خاموش شدند
بنظر شما چه مرگشه؟

2 dislike icon
ذخیره copy
عکس محمد حسن
mha1351 محمد حسن
7 ماه پیش

سلام دوستان، سورن xu7p دزدگیر داره؟

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس محمد حسن
mha1351 محمد حسن
7 ماه پیش

سلام، جهت بیمه بدنه، شماره شاسی موتور حک شده روی موتور را خواستند، کجای موتور حک شده؟

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس امین لفظی
aminlafzi امین لفظی
7 ماه پیش

فاکتور سورن xu7p

سلام دوستان من ثبت نامی سورن xu7p پرداخت اولیه اردیبهشت ۱۴۰۴ بودم، مهلت سی ام آبان، امروز هشتم آبان ماه فاکتور شدم.

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس فرهاد
farhad5888 فرهاد
7 ماه پیش

سلام من یه سمند سورن تحویل 30 مهر داشتم هنوز فاکتور نشده
کسی اطلاع نداره چقدر طول میکشه، رنگش هم مشکی هست.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس ahmadahmad
ahmadahmad ahmadahmad
8 ماه پیش

سورن پلاس دریچه سیمی

سلام من ۱ هفتس سورن پلاس دریچه سیمی تحویل گرفتم
شتاب اولیش خیلی خوبه ولی ۱ به ۲ یکم میکپه
در کل از چیزی که راجبش میگفتن خیلی بهتره.

1 dislike icon
ذخیره copy
در حال بارگیری نظرات بیشتر