گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات سمند با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
113 نفر آنلاین
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
خیلی خیلی صدای موتورش بالاس
خیلی زود از دنده یک باید برسونیش به 5 وگرنه صداش کم نمیشه
فن خنک کننده حتی تو هوای خنک مرتب روشن میمونه بعد از ایستادن.
موتور سورن xu7p واشر میزنه؟ حتی در استفاده شخصی ؟لطفا مصرف کننده راهنمایی کند؟
سلام وقت بخیر دوستان من یه سورن پلاس xu7p گرفتم وقتی به ماشین گاز میدی وشتاب میگیره بوی دوده ماشین میاد داخل کابین که سر درد میگیری کار کرد ماشین ۳۰۰۰ تا هست لطفا کسی این مورد داشت راهنمایی کنه ممنون میشم
ساخت برند خوش نام فورد آمریکا
بودنش نسبت به نبودنش مثل بودن و نبودن برق تو خونست
قابلیت پاشیدن کف هم داره
یه کف یکنواخت، روی تمام سطح خودرو ایجاد میکنه
فقط کافیه با یه دستمال نرم کف رو بمالید و بعد آب کشی کنید
به نسبت قیمت بی نظیره، در خریدش شک نکنید.
سلام مصرف سوخت من تو جاده با متوسط سرعت ۱۱۰ کیلومتر ۶ لیتر و داخل شهر و اتوبان و کلن ترکیبی ۸لیتر است
سلام بنظرتون امکان داره سورن پلاس xu7p تحویل اردیبهشت 1405 را قبل از عید تحویل بدهند؟
سلام دوستان من یه سورن پلاس XU7P به اسمم در اومده حالا دو دل هستم که برش دارم یا نه فقط بخاطر مسئله واشر زدن که خیلی ها میگن البته یکی از دوستانم هم پارس XU7P داره مدل 1402 تا الان واشر نزده و پیمایشش هم زیاد بود حالا نظر شما چیه برش دارم یا ماشین کم خرج مثل سهند s یا ساینا بر دارم
روی شیشه نوشابه کوچیک و بزرگ و دلستر و ... به راحتی بسته میشه
در کل خیلی به درد بخوره و قیمت خاصی هم نداره.
سلام من ۵ ماه سمند سورن xu7p تحویل گرفتم سپر و کاپوت جلو رنگ پریدگی شده یعنی افتتضاحه کیفیت رنگش
سلام، کسی می دونه چرا کلیدهای روی فرمان و کلا داخل اتاق روشنایی یا چراغ کلید رو ندارن؟ یه چیزیش خرابه یا باید فعال بشه؟
درود سورن پلاس xu7p گرفتم ولی نشانگر دنده دیگه کار نمیکنه و دور موتور هم کم و زیاد میشه... بین۱ و ۱/۱ بازی میکنه و اینکه چرا وقت حرکت مثل سمند معمولی قفل خودکار درب هاانجام نمیشه
سلام من سورن پلاس xu7p تحویل گرفتم ۴۵ تا هم راه رفتم
در هنگام تعویض دنده میترسم پر گاز برانم واشر بزنه یا ... راهنمایی کنید ممنون
یا با خیال راحت برانم؟
دوستم خریده بود و امتحانشو پس داده بود
من با اطمینان کامل از کاراییش خریدم
3 تا کابل داره که به فندکی و باتری و برق شهری وصل میشه
با پنل خورشیدی هم کار میکنه
تو هم رده های خودش فوق العاده خوش قیمته
راحت توی صندوق عقب جا میشه، تو یک کلام عالی هستش.
سلام دوستان سورن پلاس موتور xu7pخریدم و فعلا 1000تا بیشتر کار نکرده مشکل تو جا رفتن دنده 1و 2دارم بعد از گرم شدن تقریبا بهتر میشه آیا میدونین دلیل چیه یا شما این مشکل رو دارین ممنون میشم راهنمایی کنین
سلام دوستان سورن پلاس موتورجدید تازه تحویل گرفتم ۲۰۰ تا باهاش رفتم چراغ هشدار شارژ باتری روشن شده برای چیه کسی میدونه راهنمایی کنه؟
سلام سورن مدل۱۴۰۴ با کارکرد۱۰۰۰کیلومتر دارم.. با مشکل نشتی روغن به نمایندگی مراجعه کردم...کاسه نمد میل سوپاپ و واشر قالپاق عوض کردن...اما مشکل نشتی حل نشد... دوباره بردم نمایندگی حالا میگن نشتی از واشر سرسیلندر است...و باید واشر عوض کنید...لطفا راهنمایی کنید!؟
سلام ماشین رو تازه از نمایندگی آوردم،،ولی امروز متوجه شدم،،از داخل قفل درها رو میزنم،،بجای اینکه درها قفل بمونه،،دستگیره رو میکشم درها باز میشه کسی می دونه مشکلش چی هستش
سلام. من سورن پلاس ۱۴٠۲ دارم. این ماشین واقعا منو اذیت کرده. تاخیر شدید دریچه گازش که حتی با ریمپ هم چشم گیره و اذیت میکنه. ترمز هاشم بسیار ضعیفه. کابین و اتاق به صدا در اومده بخصوص درها. چند مورد خرابی سنسور داشت که عوض کردم. موتور صدا میداد که نمایندگی سر سیلندرش رو عوض کرد ولی هنوز صدا میده. هندلینگ بسیار ضعیف که پشت ماشین سر پیچ درمیره؛ نمی دونم شاید این مشکل به خاطر لاستیکاش بوده. گیربکسش تقه میداد که سیم کلاچ، لوازم دشلی عوض کردم افاده نکرد. کلاچش شلاغیه که تو نیم کلاچ و تعویض دنده اذیت میکنه. در کل سرطان خالص است که میخوام بفروشم
سلام وقت بخیر من به تازگی سورن پلاس xu7p با ۳۵۰۰ کیلومتر کارکرد خریدم و هنوز گارانتی اول نبردم، ولی مصرف سوختش چرا اینقدر بالاست؟؟
دوستان من یه ۲۰۷ tu5 دارم میخوام بفروشم ولی نمیدونم سورن xu7p بگیرم یا پارس xu7p؟
من گرفتم حدود 1000 هزار تا باهاش رفتم ماشین چراغ چک زد ریپ میخورد
بردم نمایندگی گفت مال شمع عوض کردم یه مدت خوب بود الان دوباره ریپ میخوره چراغ چک روشنه
بردمش نمایندگی گفت سوزن انژکتورت سوخته
فعلا قطعه سفارش دادم از ماشین راضیم بد نیست ولی خیلی اذیت کرد تو این مدت
تا حالا هر ماشینی داشتم دیگه اونم صفر اینقدر نمیکرد یا به همین زودی خراب نمیشه
بعد بنظرتون برای چیه بعد از این که درستش کردم بنظرتون چیاش چک کنم یا عوض کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید؟
سلام
سورن پلاس xu7p ی ماهه تحویل گرفتم
۱۰۰۰ تا راه رفتم باهاش...
متاسفانه متوجه شدم زیر موتور سمت شاگرد روغن چکه میکنه... باید ببرم نمایندگی.
سلام من سورن پلاس xu7p ثبت نام کردم
میخواستم بدونم کدوم سایت ها دریچه گاز رو سیمی میزنن؟
کسی میدونه تحویلی های بهمن ماه فاکتور شدن یا نه؟
سلام دوستان به نظرتون ارزش داره پارس xup مدل 401 با کارکرد 23 تا رو بفروشم سورن پلاس ef7 بخرم؟
فقط یه نکته مهم برام اینه که وقتی یه زمانی خواستم بفروشم بازار سورن چطوره؟
یا مثلا خرج میزاره رو دست ادم؟
سلام دو هفته سورن پلاس xu7p خریدم صفر
گاهی ترمز رو تا ته میگیری نمیگیره خیلی خطرناکه
کسی تجربه داره چیکار باید کرد؟ علت چیه؟
لطفا راهنمایی کنید اگر علتشو میدونید
این مشکل تو ef7p هم هست؟
سلام بنظر شما حواله سورن پلاس xu7p رو بفروشم بعد ها برام دردسر نمیشه؟
و این اینکه ماشین برای خانواده خوب هست یا میتونم با این قیمت یه ماشین دسته دوم مثل پارس بگیرم؟
و کی انتخاب میکنی دریچه گاز سیمی یا برقی باشه؟
سلام روز بخیر
سورن پلاس xu7p صفر دارم تا الان هزار تا کار کرده فقط یکی دو تا مورد داره گفتم سوال کنم
یکی اینکه این چه سیستمی تو ترمز هست که وقتی ترمز میگیری و توی دست انداز میافتی یا روی سرعت گیر میری صدا میده؟
بعد پشت آمپر یه گزینه داره به اسم rear سه تا مربع کنارشه برای چی هست؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنین.
سلام حواله سمند سورن پلاس XU7P دارم از کجا بفهمم دریچه گاز سیمی یا برقی؟
سلام من طرح فرسوده فروش فوق العاده سورن پلاس برنده شدم و واریزی اول رو انجام دادم و خودرو فرسوده هم تحویل دادم
چند وقت طول می کشه پیامک واریز وجه مرحله دوم و دعوتنامه ارسال کنن؟
لطفا راهنمایی کنید.
سلام شب همتون خوش
ما به تازگی سمند اف سون مدل 91 خریدیم و الان فهمیدیم یه سال دیگه تاریخ مخزنش تموم میشه
همه میگن 30 میلیون میگیرن و چون کارخونس نمیتونیم بازش کنیم و تا الان ماشین دوگانه نداشتیم
صندقو گرفته به نظرم
الان میخوایم بفروشیم کوییک 403 یا ام وی ام 315 اکسلنت نیو بگیریم
شما جای ما بودید کدومو انتخاب میکردید ممنون میشم راهنمایی کنید.
سلام وقت همگی بخیر
سمند ای اف سون دارم (بنزین)، بعضی اوقات در حالت خلاص یا پای روی کلاج رفتار ماشین درست نیست
به گونه ای که یا دور موتور خیلی میاد پایین (توی محدوده 500 تا 700 قرار میگیره)، یا میره بالا (روی محدوده 3000 تا 4000)
و بعضی اوقات هم روی دور موتورهای بین این بازه ها گیر میکنه که باز هم طبیعی نیستش.
چندین مکانیک بردم و میگن مشکل از استپر موتوره، دوبار تاحالا تعویض کردم، بار اول از خود نمایندگی ایرانخودری گرفتم و پیکانی بود استپر درست نشد، و بار دوم مختص ای اف سون بود و باز هم درست نشد مشکل
ممنون میشم راهنمایی کنید.
سلام ماشین من دیروز قفل مرکزیش از کار افتاد
بعد چند ساعت رانندگی چراغ های جلو و بعد نشانگر های روی مانیتور خاموش شدند
بنظر شما چه مرگشه؟
سلام، جهت بیمه بدنه، شماره شاسی موتور حک شده روی موتور را خواستند، کجای موتور حک شده؟
سلام دوستان من ثبت نامی سورن xu7p پرداخت اولیه اردیبهشت ۱۴۰۴ بودم، مهلت سی ام آبان، امروز هشتم آبان ماه فاکتور شدم.
سلام من یه سمند سورن تحویل 30 مهر داشتم هنوز فاکتور نشده
کسی اطلاع نداره چقدر طول میکشه، رنگش هم مشکی هست.
سلام من ۱ هفتس سورن پلاس دریچه سیمی تحویل گرفتم
شتاب اولیش خیلی خوبه ولی ۱ به ۲ یکم میکپه
در کل از چیزی که راجبش میگفتن خیلی بهتره.
یعنی به شدت صدا دارد و مصرفش خیلی بالا ست
1ذخیره